Sunday 22 July 2012

A J U N P E W I R A

Salam  , nite readers . 
SEBELUM TU , SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN .

okeh , aku nak cerita pasal ajun pewira , aku tak tawu kenapa aku tergila2 sgt dekat dia nih , yang pasti aku suka sangat tenguk muka dia , senyuman dia , sangat-sangat handsome . Ya Allah aku tak tahu nak cakap cane yang pasti aku sangat suka kat dia , Insyallah aku nak pegi jakarta lagi untuk jumpa dengan dia , aku harap aku dapat jumpa dengan dia .Aku akan pastikan aku dapat jumpa dengan dia , kalau di izinkan oleh-NYA lah .Pleasee Ya Allah ... makbulkan doaku ini . Aku tahu bende tuh semua takkan jadi kenyataan , sebab siapalah aku nih nak jumpe dengan dia yang tengah popular tu , bak kate stacy "Kusedar ku tak seberapa jika di banding mereka yang jauh lebih megah dari diri ini ," okeh dah melalut .. hee , yang pasti aku suka sangat-sangat kat dia , kalau boleh aku nak berkenalan dengan dia , tapi tu semua hanya mimpi , HUHU ...

#To Ajun Pewira .,. SAYA SUKA AWAK  .
#To Ajun Pewira .. KENAPA AWAKK SANGAT CUTE .
#To Ajun Pewira .. I LOVE YOU !



See ? comelkan dia senyum ? dengan mate kuyu dia , lesung pipit dia .
Dia sangat perfect .

Siapa lah yang jadi isteri dia ni nnti kan ? beruntung sangat gurl tuh dapat dia .







No comments:

Post a Comment